カッコイイ!飛行機製作日記
aero.que.jpホームページと連携し、日記形式で模型飛行機の製作過程や感じたことを紹介していきます。そのまとめはホームページに 資料として移していきたいと思います。


プロフィール

yhpon

Author:yhpon
FC2ブログへようこそ!



最近の記事



最近のコメント



最近のトラックバック



月別アーカイブ



カテゴリー



FC2カウンター



ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる



ブログ内検索



RSSフィード



リンク

このブログをリンクに追加する



スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。


ホビーキングでオンラインチャット初体験
例によってホビキンでお金を振り込んだのにステータスがunpaidのままなのでメールをしてもなしのつぶて・・・
仕方ないのでカスタマーセンターでオンラインチャットをしました。担当者のジェファーソンさんはとても親切でした。
以下ログをどうぞ・・・日本人ですと英語をかんたんにしてくれます。たすかります。・・・
Transcripts:
Operator Jefferson has joined the chat.
[19:08:41] Jefferson: Hi ! (私の名前) Welcome to Hobbyking. I hope you're doing fine. How may I help you today? Let me know your concern and if I did not respond right away or after a few minutes this means that you need to close your chat window and contact us again as we are having technical difficulties in our system. Thank you.
[19:10:33] (私の名前): I paid my order but it shows unpaid. What should I do?
[19:10:49] Jefferson: Thank you for bringing this matter to our attention.
[19:11:01] Jefferson: Is this the order 20010118705 that you're referring?
[19:11:15] (私の名前): yes
[19:11:35] Jefferson: Thank you for confirming.
[19:11:43] Jefferson: Allow me to check your order. One moment please.
[19:11:57] (私の名前): thanks
[19:14:59] Jefferson: Thank you for waiting
[19:15:18] (私の名前): yes.ok.
[19:15:21] Jefferson: I would like to inform you that I have manually verified your payment. We will now continue to process your order within 2-3 business days. Your order 20010118705 is now in Print Queue Status. We will send you a confirmation email once the order is posted together with the tracking information.
[19:16:01] (私の名前): thank you very much!
[19:16:39] Jefferson: You're most welcome!
[19:16:50] (私の名前): hi
[19:16:53] Jefferson: It's my pleasure assisting you(私の名前).
[19:17:05] (私の名前): thanks
[19:17:05] Jefferson: Please let me know if there's anything else I may help you with.
[19:17:18] (私の名前): yes.bye
[19:17:22] Jefferson: By the way, for self help on your Hobbyking.com inquiries, you may also check our Help Center. Simply log in to your account, click Contact Us, and click the Customer Support Center link. Should you have any concern, please don't hesitate to contact us back. Have a nice day and take care!
The visitor has left the chat.
The chat is ended.
スポンサーサイト


この記事に対するコメント

この記事に対するコメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する


この記事に対するトラックバック




上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。